آرزوی بزرگ شهره لرستانی که باید پیش از مرگ برآورده شود

به گزارش کافه ستاره، شهره لرستانی درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی سال جاری هنوز در هیچ پروژه‌ای برای بازی حضور نداشته‌ام، در کل به دلیل شیوع کرونا پیشنهادات بسیار کم شده است، در قبال آن در  معدود پیشنهاداتی هم که می‌شود ترجیح دادم که بازی نکنم، زیرا می‌خواهم اگر هم کار کم است حداقل در آثار خوب و با کیفیت بازی کنم.

وی درباره ساخت نخستین فیلم خود با نام «ودود» اظهار کرد: واقعیت امر بعد از تلاش‌های فراوان برای تامین سرمایه و عدم موفقیت در این اقدام در صدد هستم تا اولین فیلمم را با هزینه شخصی بسازم، فعلا در خواست وام کرده‌ام منتها به دلیل شیوع بیماری کرونا پرداخت وام‌ها نیز به مشکل خورده و همچنان در انتظار دریافت این هزینه هستم. خیلی دوست دارم که فیلمم را بسازم، باور کنید اگر این فیلم را نسازم دستم از گور بیرون می‌ماند، می‌خواهم قبل از مردن به هر طریقی این فیلم را بسازم.

بازیگر سریال «سه در چهار» درباره دلیل نبود سرمایه‌گذار برای فیلم سینمایی «ودود» افزود: فیلم من کاملا اثری کمدی و بفروش است اما نمی‌دانم چرا تا به امروز نتوانستم سرمایه لازم برای شروع پروژه را تامین کنم، از طرفی طی این سالها اینقدر با افراد بدقول روبرو شده‌ام که ترجیح دادم خودم فیلمم را با سرمایه شخصی بسازم. 

وی درباره احتمال کلید خوردن فیلم خود اضافه کرد: واقعیت نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و ساخت این پروژه کی آغاز می‌شود، همه چیز به شرایط کرونا و اتمام آن بستگی دارد، باید ببینیم کی از این وضع خلاص می‌شویم تا بعد از آن بتوانم در مورد زمان قطعی ساخت این فیلم حرف بزنم.

لرستانی «ودود» را اثری کاملا قابل دفاع دانست و افزود: من تمام قد از فیلمم دفاع می‌کنم زیرا یک کمدی با شرافت است، این فیلم از جنس طنز فاخر بوده و کاملا ارزش آن را دارد که پشتش ایستاد.

وی درباره موفقیت سریال «سه در چهار» بعد از گذشت سالها از ساخت این سریال اضافه کرد: سریال «سه در چهار»  محبوب بود به این دلیل که عوامل به راحتی کار خود را انجام می‌دادند، در آن زمان تنوع کار و کارگردان بسیار بیشتر بود، متاسفانه امروزه عرصه فیلمسازی محل ساخت اثر برای عده خاصی از کارگردانان شده است. شاید اعمال سلیقه در ساخت آثار سریالی باعث وضعیت موجود شده است، وقتی تنها عده‌ای محدود موفق به ساخت سریال شوند طبیعتا تنوع فکر به همان افراد محدود می‌شود و به طبع ما هم شاهد آثاری شبیه به هم و تکراری خواهیم بود.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» با تاکید بر خانه نشینی بسیاری از هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد: گروه بندی و محدود کردن حضور هنرمندان فرصت برای فکر تازه و حرف تازه را از آثار گرفته است، از طرفی گروه بندی‌ها در انتخاب بازیگران هم باعث شده تا عده بسیار محدودی از بازیگران اجازه کار داشته باشند و در نقطه مقابل بسیاری بیکار شوند.

وی درباره گذران زندگی خود در ایام قرنطینه خانگی اظهار کرد: من در این ایام در دنیای شخصی خودم زندگی کردم، کتاب خواندم، فیلم دیدم و به کارهای شخصی پرداختم، متاسفانه تئاتری را روی صحنه داشتم که به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و هم اکنون هم اصلا فرصت خوبی برای بازگشت به صحنه نیست، زیرا فعلا تئاتر هیچ گونه رونقی ندارد. متاسفانه از این هنر هیچگونه حمایتی هم نمی‌شود و با این وضع طبیعتا روی صحنه رفتن به هیچ عنوان منطقی نیست. 

لرستانی با اشاره به وضعیت بد معیشت بازیگران در ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیت به زودی به حالت قبلی برگردد، زیرا هنرمندان مستقل به شدت در دوران کرونا سختی کشیده‌اند، اکثرا بیکار بودند و به همین دلیل معیشتشان با مشکلات فراوانی روبرو بوده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.