واکنش پدرام شریفی به انتقادها به «سرباز»

به گزارش کافه ستاره، پدرام شریفی بازیگر سریال «سرباز» درباره واکنش‌ها نسبت به این مجموعه تلویزیونی معتقد است بعضی اوقات باید منتظر ماند و با گذر زمان ارتباط مخاطب با یک سریال را قضاوت کرد؛ مثل «وضعیت سفید».

پدرام شریفی درباره حضورش در سریال «سرباز» و ساختار متفاوت این مجموعه که این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است، گفت: من به خاطر هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله در سریال «سرباز» بازی کردم که همیشه ترکیب جذابی هستند و من فیلم‌هایشان را خیلی دوست دارم. ابتدا هم خود نعمت‌الله برای حضورم در «سرباز» با من گفتگو کرد. این دو عقبه خوبی دارند و فکر می‌کنم «وضعیت سفید» یکی از بهترین سریال‌هایی است که در این سال‌ها ساخته شده است.

وی درباره نظرش نسبت به سریال «سرباز» و بازخوردهای متفاوتی که نسبت به آن وجود دارد، اضافه کرد: من متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام سریال «سرباز» را ببینم، چون سر یک کار سینمایی بودم. حضورم هم در این سریال چندان پررنگ نبود اما امیدوارم وقتی آن را می‌بینم دوستش داشته باشم.

شریفی با اشاره به برخی واکنش‌های منفی نسبت به «سرباز» افزود: زمانی ممکن است پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیاید، اما زمانی هم پس زدن‌ها به زمان مربوط می‌شود و باید منتظر گذر زمان باشیم. من به خاطر می‌آورم برخی از مردم ساختار و لحن سریال «وضعیت سفید» را هم در قسمت‌های ابتدایی پخش نپذیرفته بودند و حتی آن را پس می‌زدند، اما بعدها و حتی در بازپخش‌های بعدی سریال بود که عده زیادی از مخاطبان سیما درگیر آن شدند و تبدیل به یک سریال محبوب شد. در مجموع معتقدم هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله افراد درجه یکی هستند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.