آخرین خبرها از روند تولید اولین آلبوم فینالیست «عصر جدید»

به گزارش کافه ستاره، محمد عبداللهی مدیر برنامه پارسا خائف و مدیر تولید اولین آلبوم او، درباره آخرین وضعیت تولید آلبوم این خواننده نوجوان گفت: آلبوم پارسا خائف فینالیست بزرگترین برنامه‌ تلویزیونی استعدادیابی کشور که مراحل اجرایی‌اش از زمستان ۹۸ با آهنگسازی مهیار علیزاده آغاز شد، هم‌اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: در آلبوم پارسا، علاوه بر قطعات فارسی که در آن‌ها از اشعار شاعرانی چون حضرت مولانا و اساتیدی نظیر استاد هوشنگ ابتهاج و محمدعلی بهمنی بهره برده‌ایم، دو قطعه فولکلوریک ترکی نیز با تنظیم و نگاه متفاوت مهیار علیزاده وجود دارد.

او اظهار کرد: ضبط صدای خواننده و سازهای مورد استفاده در آلبوم به اتمام رسیده است و در صورتی که کارها به همین منوال ادامه پیدا کند، امیدواریم در فصل آتی شاهد انتشار اولین آلبوم پارسا خائف باشیم. پس از گفت و گو با ناشرهای متعدد، سرانجام ناشر مدنظر برای این آلبوم انتخاب شد و اشعار به منظور اخذ مجوز در اختیار ناشر قرار گرفت.

عبداللهی درباره انگیزه انتشار آلبوم در شرایط کنونی گفت: واضح است که انتشار آلبوم در بازار کنونی کشور، از مناظر مختلفی حتی برای اساتیدِ فن نیز چالش‌برانگیز است. ما هم با علم به این موضوع که از طریق مشورت‌های فراوان با بزرگان موسیقی حاصل شده است، در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به پیش‌بینی رسیدن به اواخر عمرِ قالبی به نام “آلبوم” در بازار موسیقی، آلبومی را از صدای کنونی پارسا که مخاطب و خواننده هر دو با آن صدا همدیگر را شناخته و خاطره ساخته‌اند، به یادگار ثبت کنیم. کاری که از هر جهت، به عنوان پله‌ اول دشوار بود، ولی امید است با دقت و وسواس فراوانی که به همراه آهنگساز این اثر، مهیار علیزاده عزیز در تمامی ابعاد این آلبوم به خرج داده‌ایم، نتیجه‌ این تلاش‌ها به مذاق مخاطبان موسیقی فاخر شیرین بیاید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

صدور قرار جلب به دادرسی برای «تتلو»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.