پرستویی:با پول کثیف کار نمی‌کنم

به گزارش کافه ستاره، نشست رسانه‌ای سریال «هم گناه» امروز یکشنبه ۱۱ خرداد با حضور عوامل و هنرمندان این سریال در پردیس تئاتر باغ کتاب تهران برگزار شد.

 

پرستویی در ادامه درباره پذیرفتن حضور در هم گناه تصریح کرد: من همیشه گاردی با شبکه خانگی داشتم. من سال ۸۸ با تلویزیون خداحافظی کردم (منظور حوادث سیاسی آن سال نیست) اما بالاخره سریال‌هایی مثل «زیر تیغ»، «آشپزباشی» «امام علی (ع)» و… را در تلویزیون بازی کرده بودم.

وی ادامه داد: من همیشه خود را تقسیم کرده‌ام که تئاتر یا سینما کار کنم و هیچ گاه نگفتم هنرپیشه سینمایی هستم. پیش از این درباره سریال‌های نمایش خانگی فکر می‌کردم کارهای شانه تخم‌مرغی است و اگر سوپر می‌روید یک محصول نمایش خانگی هم می‌خرید اما این تابو را «شهرزاد» در همان فصل اول شکست و دیدیم اگر نمی‌توان در تلویزیون بازی کرد می‌توان این مدلی به خانه‌های مردم رفت.

پرستویی ادامه داد: همه آدم‌های که در سرزمین ما زندگی می‌کنند همه سینمارو نیستند. تجربه «مطرب» که باعث شد با آقای کیایی آشنا شوم کار بسیار خوبی بود، مخصوصاً که دوران بدی داشتم. آن زمان صحبت‌هایی شد و بعد از اتمامش گفتند می‌خواهند کاری در نمایش خانگی هم داشته باشد، من ابتدا گارد داشتم ولی با توجه به همکاری‌ای که داشتم پذیرفتم.

وی افزود: من ده قسمت از سریال را در یک وعده خواندم و هر از گاهی تماس می‌گرفتم و نظر هم می‌دادم. حتی در این مدت من اصرار می‌کردم که هر کاری دارد آن را کنار بگذارد و این سریال را بسازد. هر قسمت این سریال می‌تواند یک تجربه سینمایی باشد، پلان‌ها و دکوپاژ کاملاً سینمایی است. این احترام به مخاطب است که نخواهیم آب ببندیم.

وی اضافه کرد: این سریال قصه‌هایی دارد که نشان می‌دهد همه ما هم گناهیم و یک جاهایی گناهکار هستیم. حس کردم در این سریال این مسایل باز می‌شود و من حس کردم حتماً باید در این سریال باشم و جزو شرح وظایفم است که اگر بخواهم سریال بازی کنم، این همان است.

 تا امروز با پول کثیف کار نکرده‌ام

پرستویی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چقدر منبع دستمزدی که دریافت می‌کند برایش مهم است، گفت: تا حالا با پول کثیف کار نکردم این کار برای ما قداست دارد که تهیه‌کننده کیست و قبل از اینکه پول کثیف بحث برانگیز باشد، برای من مهم بوده تهیه‌کننده و کارگردان چه کسانی هستند.

وی افزود: دو کاری هم که با این گروه انجام دادیم با آقای کیایی بود که پولش شریف بود و خودش شرافت کاری داشت. از خود مایه گذاشته است. اما تهیه کنندگانی داریم که این نام را یدک می‌کشند و کارت تهیه کنندگی دارند که فقط این اسم را یدک می‌کشند.

پرستویی گفت: مردم خیلی جاها ما را مورد تهاجم قرار می‌دهند اما همه می‌دانند امروزه چیزی پنهان نمی‌ماند. مردم هم موردتوجه قرار می‌دهند که این پول‌ها از کجا می‌آید و هیچگاه به این سمت و سو نخواهم رفت.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.