شروع فصل جدید “چهل تیکه” بدون حضور تماشاگران

به گزارش کافه ستاره، تولید فصل جدید “چهل‌تیکه” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز گذشته کلید زده شد.

این فصل از “چهل‌تیکه” چهارمین فصل از این برنامه است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی جهت پخش از شبکه نسیم تولید می‌شود. در فصل جدید “چهل‌تیکه” تغییر در ساختار برنامه و دکور، عمده تغییراتی است که نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود.

پخش آخرین فصل از “چهل‌تیکه” اواخر اسفندماه ۱۳۹۸ به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه، تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت که به خاطر مسائل پیش آمده از ویروس کرونا تولید و تصویربرداری آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه به تأخیر افتاد.

فصل جدید “چهل‌تیکه” بدون حضور تماشاگران تصویربرداری می‌شود.

الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در خصوص زمان پخش برنامه به خبرنگارخبرگزاری تسنیم، گفت: قرار بود برنامه را به ماه رمضان برسانیم که نشد و خودمان امیدوار به رسیدن به کنداکتور ایام تابستانیم. ان‌شاءالله که بتوانیم با “چهل‌تیکه” جدید مثل گذشته ساعت ۲۳، مهمان خانه‌های مردم باشیم.

وی در خصوص تغییرات در فصل جدید، توضیح داد: تغییرات قطعی نیستند اما سعی کردیم در فصل جدید گفت‌وگوها را متفاوت کنیم. دنبال فراز و فرود در جریان گپ و گفت‌هاییم و مدل موسیقی‌ برنامه را نیز تغییر داده‌ایم. آیتم‌های جدیدی هم در برنامه خواهیم داشت که برای مخاطبین دلچسب و جذاب‌اند.

برنامه تلویزیونی “چهل‌تیکه” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌ها با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.