درآمد بازیکنان از اینستاگرام؛ شاخ مجازی لیگ برتر انگلیس کیست؟

به گزارش کافه ستاره، معمولاً برای یک فوتبالیست درآمدزایی فقط به مستطیل سبز مربوط نمی‌شود و از راه‌های مختلف کسب درآمد می‌کند. یکی از این راه‌های درآمدزایی به فعالیت در فضای مجازی مربوط می‌شود. معمولاً در دنیای اینستاگرام هر فوتبالیستی که دنبال‌کننده بیشتری دارد تبلیغات بیشتری هم کسب می‌کند و کنارش پول خوبی هم به جیب می‌زند. این قانون اما در انگلیس کمی متفاوت است. درآمدزایی از طریق اینستاگرام برای بازیکنان لیگ برتری نه به فالوور ربط دارد نه جایگاه در تیم.

سبایوس شاخ مجازی جزیره
شاید برایتان عجیب باشد که دنی سبایوس بازیکن رئال‌مادرید که به طور قرضی در آرسنال توپ می‌زند و جایگاه ثابتی هم در تیم میکل آرتتا ندارد جزو پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر از اینستاگرام است. سبایوس تا اینجای فصل از راه انتشار پست و استوری تبلیغاتی ۱۰۱ هزار پوند پول به جیب زده است. او به طور هفتگی از طریق اینستاگرامش بیش از ۲۹۰۰ هزار پوند درآمد کسب می‌کند که برای بازیکنی در جایگاه او رقم قابل توجهی به حساب می‌‌آید. تعداد فالوورهای او نزدیک به ۲ میلیون است.

آندرس پریرا
دومین گزینه بازیکن منچستریونایتد است که از قضا او هم خیلی مورد توجه اوله‌گنار سولسشائر نیست. آندرس پریرا در فضای اینستاگرام تا الان نزدیک به ۱۰۰ هزار پوند درآمد داشته که ۲۷۲۵ پوند در هفته به حسابش واریز می‌شود.

ایلکای گوندوغان
نفر سوم ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی منچسترسیتی است. ایلکای با ۲,۷ میلیون فالوئر در مقایسه با سایر رقبایش نتوانسته به خوبی درآمدزایی کند. او توسط اینستاگرام تا اینجای فصل توانسته ۸۰ هزار پوند را به حساب خودش واریز کند و از راه تبلیغات به درآمد قابل توجهی برسد.

شاخ مجازی لیگ برتر کیست؟

منچستری‌های عشق مجازی
در این بین بازیکنان یونایتد ظاهراً فعالیت تبلیغاتی بیشتری در فضای مجازی دارند. برندون ویلیامز که در رتبه ششم این لیست قرار دارد تا الان ۶۶ هزار پوند از اینستاگرام پول کسب کرده است. هری مگوایر هم که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده با تبلیغات در اینستاگرامش نزدیک به ۵۵ هزار پوند پول جمع کرده است. از این حیث یونایتد با داشتن سه نماینده بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب کرده است.

صلاح و پوگبا شکست خورده
پل پوگبا و محمد صلاح دو بازیکن معروف یونایتد و لیورپول هستند که هرکدام ۴۰ و ۳۷ میلیون دنبال‌کننده دارند. میزان کسب درآمد آنها اما فاجعه است. پوگبا نتوانسته تا الان بیش از ۱۲ هزار پوند تبلیغات بگیرد. آمار محمد صلاح هم به عدد ضعیف ۲ هزار پوند رسیده است. این نشان می‌دهد برای تبلیغات و درآمدزایی از اینستاگرام بیش از آنکه جایگاه در زمین و تعداد دنبال‌کننده تأثیرگذار باشد، کاریزمای آن شخص در فضای مجازی و شیوه فعالیتش می‌تواند برایش درآمد کسب کند.

شاخ مجازی لیگ برتر کیست؟

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.