رضا رویگری: وضعیت اقتصادی اکثریت بازیگران افتضاح است

به گزارش کافه ستاره، رضا رویگری بازیگر سینما با اشاره به فرارسیدن روز جهانی بازیگر گفت: روز بازیگر را به تمامی همکاران خود تبریک می‌گویم، امیدوارم که در این روز شادکام و سلامت باشند و در سال جاری بتوانند با حضور در آثار مختلف بدرخشند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی سینما ادامه داد: امیدوارم سینمای ایران سر و سامان بگیرد، راه ورود به سینما تا این حد باز نباشد که هرکسی بتواند به نام بازیگر به آن وارد شود، امیدوارم بازیگری به افرادی برسد که سال‌ها در این عرصه تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند.

بازیگر سریال «مختارنامه» با اشاره وضعیت معیشت بازیگران اظهار کرد: متاسفانه وضعیت اقتصادی اکثریت بازیگران افتضاح است، به چند بازیگر محدود ویترینی نگاه نکنیم، سایر بازیگران هیچ پولی در نمی‌آورند و اکثرا با وضعیت بد مالی مواجه هستند، بهتر است در روزی که به نام بازیگر نهاده شده مسئولین فرهنگی کمی به فکر اهالی این حرفه باشند.

وی خطاب به جوانان علاقمند به بازیگری افزود: از نظر من جوانانی که علاقمند بازیگری هستند از همان ابتدا راهشان را عوض کنند، بازیگری آخر و عاقبت ندارد پس توصیه می‌کنم شغل دیگری را انتخاب کنند تا بتوانند در آینده از حداقل‌های زندگی برخوردار شوند.

بازیگر فیلم سینمایی «خوب بد جلف» در همین رابطه تاکید کرد: من ۵۷ سال در عرصه بازیگری فعالیت داشته ام، جوانان به من نگاه کنند و ببیند آخر و عاقبتم چه بوده است، تنها من نیستم، بسیاری از بازیگران با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند پس پیشنهاد می‌کنم که به این راه وارد نشوند.

وی با اشاره به شور تمامی نشدنی بازیگری اذعان کرد: با وجود تمام مشکلاتی که از آن‌ها صحبت کردم هنوز هم برای جلوی دوربین رفتم شور و شوق دارم، برای من از بازیگری تنها هیجانش باقی مانده است، ما در این راه عمر خود را گذرانده ایم، نمی‌توانیم از این راه جدا شویم.

رویگری با اشاره بی توجهی مسئولین فرهنگی به وضعیت بازیگران خاطرنشان کرد: مگر مسئولین فرهنگی و یا سینمایی به فکر معیشت بازیگران هستند که بخواهم از معیشت حرف بزنم، بازیگران به نان شبشان محتاجند منتها چه کسی این وضع را می‌بیند و یا چه کسی دلش به حال بازیگران می‌سوزد؟. شاید جامعه فکر می کند که بازیگران پولهای نجومی می‌گیرند اما باور کنید اکثر ما در هزینه اجاره خانه خود هم مانده‌ایم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.