حسین رفیعی مجری “هشتگ” تلویزیون شد

به گزارش کافه ستاره، برنامه “هشتگ” که به صورت تخصصی و آسیب‌شناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد، بنا دارد در هر قسمت سراغ یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیش‌ روی کاربران قرار دارد برود، مخاطب “هشتگ” طیف گسترده‌ای از جامعه ایرانی است که امروزه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

برنامه ترکیبی “هشتگ” شامل بخش‌های مختلفی از جمله گفت‌وگوی استودیویی، با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم‌های نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌های اینفوگرافی است.

“هشتگ” تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی کمک کند.

در ساخت و اجرای این برنامه از حضور جامعه‌شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگی بسیاری بهره برده شده است.

“هشتگ” محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه ۲ سیما است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.