مهاجم جنجالی پرسپولیس در دادگاه

به گزارش کافه ستاره به نقل از سایت ایرلندی «irishtimes»، آنتونی استوکس، مهاجم پرحاشیه پرسپولیس ایران به خاطر پرونده ضرب و شتم فردی در کلوپ شبانه در سال گذشته دوباره در دادگاه احضار شد.

استوکس متهم به ضرب و شتم فردی به نام فیترزگرالند در سال ۲۰۱۹ در یکی از کلوپ‌های شبانه است. وکیل مرد فرد مضروب مدعی است که استوکس موکلش را کتک زده و باعث بیهوشی‌اش شده، اما مهاجم ایرلندی این اتهامات را رد می‌کند.

دادگاه ابلاغ کرده که فرد مضروب هیچ آسیب دائمی ندیده است. فرد شکایت کننده نیز در این جلسه دادگاه حضور پیدا نکرد. استوکس در طول جلسه ساکت بود و هیچ چیزی نگفت. قبل از این استوکس گفته بود که در دفاع از خود با این فرد درگیر شده بود.

قبل از این قاضی برای این پرونده ۱۲ ماه حبس صادر کرده بود، اما با ضمانت وثیقه این مهاجم ایرلندی آزاد شد. به ۳ شرط مشکلی برای وثیقه او وجود ندارد.

شروط عبارتند از: در این مدت استوکس باید در آدرس سکونت خود در ایرلند باشد. اگر قصد بازی در خارج از کشور را دارد، باید به دادگاه به صورت دقیق ابلاغ کند. همچنین شماره تماسش نیز همیشه باید در دسترس باشد. با این ۳ شرط می‌تواند از وثیقه خود همچنان استفاده کند.

دادگاه به استوکس دستور داد تا در تاریخ ۲۷ ژوئن (۷ تیر) دوباره در دادگاه برای جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده حضور پیدا کند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.