کوروش تهامی: این روزها در خانه مانده ام

به گزارش کافه ستاره،کوروش تهامی، بازیگر که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، گفت: به همه هموطنانم در داخل و خارج از کشور سال نو را تبریک می گویم. امیدوارم با اینکه به خوبی نتوانستیم سال نو را شروع کنیم ولی به زودی با ریشه کن شدن این ویروس روزهای خوبی را داشته باشیم.

او درباره اینکه روزهایش را در ایام قرنطینه چطور گذرانده است، توضیح داد: اخلاقیات من را کم و بیش می شناسید. ما همیشه قبل از ماجرای کرونا و ویروس خبیث هم آدم هایی بودیم که از این ژل های ضدعفونی و الکل و اینطور چیزها برای تمیزکردن لوازم و دست ها استفاده می کردیم. همیشه سفر هم که می رفتیم در کیف هایمان این چیزها بود. ولی در این یک ماه و خورده ای اخیر مثل خیلی از دیگر هم وطنان در خانه هستیم. مگر اینکه کارهای خیلی ضروری داشته باشیم و بیرون برویم.

بازیگر «دل» ادامه داد: در غیر اینصورت در خانه هستیم و در خانه هم بیشتر فیلم هایی را دیده ایم که در طی سالیان اخیر فرصت نکرده بودم ببینم و فیلم های ارزشمندی هم بودند. کتاب و موسیقی و گفتگو از طریق ویدئو کال با دوستان و آشنایان هم از دیگر سرگرمی های ماست.

تهامی یادآور شد: راستش یکی دوتا از دوستانم به من پیشنهاد دادند در خانه کارهایی در زمینه موسیقی انجام بدهم. یکی دوتا کارهای آماده داشتند که جای صدای من را زحمت کشیده و تنظیم کرده بودند. اما میکروفونی که در خانه داشتم از کار افتاده است و به خاطر این شرایط نمی توانستم صدایم ضبط کنم. واقعا فرصت خوبی برای این کار بود اما قوانین قرنطینه اجازه نمی دهد بتوانیم ملاقات با دوستان از نزدیک داشته باشیم. ان شاءالله به زودی این ماجرا حل شود و اتفاق های خوبی بیفتد.

تهامی درباره کارهای آماده پخش خود در سینما و تلویزیون گفت: سریال «دل» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارم که یک وقفه ۲۰ روزه در پخش آن اتفاق افتاده بود. از اول فروردین تصمیم گرفتند کار را پخش نکنند اما اخیرا پخش آن از سر گرفته شده است. سه فیلم آماده اکران دارم که باید ببینیم شرایط اکران و پخش به چه شکل است تا بفهمیم کی قرار است نوبت پخش بگیرند.

این بازیگر در پایان گفت: خواهشی دارم. از مردم ایران این انتظار می رود که توصیه های ایمنی را در این روزها جدی بگیرند. برای اینکه سلامتی خودشان و البته سلامتی خانواده ها و اطرافیانشان خدای ناکرده با مخاطره روبرو نشود. سخت است اما اگر رعایت شود بعد از یک ماه همه خوشحال در کنار هم به زندگی ادامه خواهیم داد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.