هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم‌هایی برای فرزندانشان استفاده کرده‌اند؟

به گزارش کافه ستاره،سلبریتی ها و آدم مشهور های ایرانی همیشه در کلوز آپ مردم و رسانه ها قراردارند، سوژه امروز ما اسم فرزندان بازیگران ایرانی است، البته نه فقط بازیگران بلکه اسم بچه های ورزشکاران و خواننده ها و تمام سلبریتی ها را امروز بشما خواهیم گفت ، با ما همراه باشید.

شاهرخ استخری و دخترانش پناه و نبات

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

شاهرخ استخری یکی دیگر از هنرمندان کشورمان است که اسامی خاصی را برای فرزندانش انتخاب کرده است. پناه دختر اول شاهرخ استخری است که ۱۷ مرداد سال ۹۲ به دنیا آمد و بازیگر کشورمان برای دومین بار ۱۰ آبان ۱۳۹۷ صاحب دختری به نام نبات شد.

محسن کیایی و دخترش رز

محسن کیایی بازیگر و نویسنده کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که به تازگی پدر شده و دخترش اردیبهشت ماه سال ۹۷ متولد شد و آقای بازیگر نام رُز را برای دخترش انتخاب کرد.

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای کشورمان آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۷ برای اولین بار مادر شد و نام لنا را برای دخترش انتخاب کرد.

سام درخشانی و دخترش برکه

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

۲۲ آذرماه ۹۶ سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان خبر تولد دخترش را به صورت رسمی اعلام کرد و از انتخاب نام برکه برای دخترش خبر داد.

حنا و آروین دختر و پسر مجید صالحی

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

حنا و آروین دوقلوهای مجید صالحی

مجید صالحی بازیگر و کارگردان کشورمان ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ برای اولین بار پدر شد و خداوند به او دختر و پسری عطا کرد که نام آنها را حنا و آروین گذاشت.

سامیار و ساتین پسر و دختر شیلا خداداد

۱ فروردین ماه ۱۳۹۶ شیلا خداداد بازیگر سریال مسافری از هند خبر تولد دومین فرزندش را با انتشار عکسی از دخترش اعلام کرد . شیلا خداداد که در ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ برای اولین بار حس مادر شدن را تجربه کرده بود نام دختر تازه متولد شده اش را ساتین گذاشت نا با نام پسرش سامیار و نام خانوادگی همسرش سرکارات هم خوانی داشته باشد.

تیارا و ویانا دختران رضا صادقی

رضا صادقی سلطان مشکی پوش و خواننده موسیقی پاپ کشورمان در شبهای قدر امسال (۱۳۹۶) برای بار دوم پدر شد و نام دخترش را ویانا گذاشت تا با نام دختر اولش تیارا هم خوانی داشته باشد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی

۲۲ آذرماه ۱۳۹۵ یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار طعم مادر و پدر شدن را چشیدند. این زوج هنری مشهور نام دخترشان را سوفیا گذاشتند.

بارانا ، بن سان و شایمین دختر و پسر بنیامین بهادری

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

بنیامین بهادری خواننده جوان کشورمان سه فرزند به نام های بارانا، بن سان و شایمین دارد.بارانا اولین فرزند بنیامین بهادری است که در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ به دنیا آمد و بن سان پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد و شایمین فرزند سوم آقای خواننده ۱۱ آذر ۱۳۹۷ متولد شد.

مهرسام و مهراز پسران روناک یونسی

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

روناک یونسی خجسته معروف سریال رستگاران برای دومین بار طعم شیرین مادر بودن را در شهریورماه ۹۷ چشید. این هنرمند کشورمان که همسر محسن میری مدلینگ مشهور است و در کشور کانادا زندگی میکند نام دومین پسر خود را مهراز گذاشت تا با نام اولین پسرش و نام خانوادگی همسرش میری هم خوانی داشته باشد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است که سه سال پیش به دنیا آمد.

نیل و محمد کیا مهر دختر و پسر نیما کرمی

هنرمندان و بازیگران ایرانی از چه اسم هایی برای فرزندانشان استفاده کرده اند؟

نیما کرمی مجری رادیو و تلویزیون همسر زینب زارع دیگر مجری کشورمان است و این زوج هنرمند در شب یلدای سال ۱۳۹۲ صاحب دختری شدند که نام او را نیل گذاشتند و برای بار دوم در ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ صاحب پسری به نام محمد کیا مهر شدند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.