احسان علیخانی خبر داد: پخش شبانه عصر جدید قطعی شد

به گزارش کافه ستاره،احسان علیخانی با انتشار متنی در فضای مجازی از پخش هر شبی برنامه «عصر جدید» در نوروز ۹۹ خبر داده و در عین حال اینگونه عنوان کرده که هر تصویری در این برنامه که می‌تواند به رعایت نکردن موارد ایمنی برای جلوگیری از شیوع کرونا نسبت داده شود، به قبل از اعلام شیوع این ویروس مربوط است. علیخانی از آغاز پخش فصل دوم «عصر جدید» از روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه هفته آینده خبر داد و با ادبیاتی خودمان خطاب به مخاطبانش تاکید کرده است که «هرچی ماچ و بوسه و دست دادن و بغل کردن و حضور کلی تماشاگر کنار هم در راستی‌آزمایی و مسابقه اصلی خواهید دید، مربوط به ضبط‌های تا ۲۷ بهمن و قبل از اعلام شیوع ویروس در کشور است.»

او در عین حال در بخشی از متن خود بر حضور تیم پزشکی در کنار تیم برنامه‌ساز عصر جدید تاکید کرده است و عصر جدید بدون تماشاگر را به مثابه داربی بدون تماشاگر دانسته است.

علیخانی در ادامه نوشته است که آخرین قسمت از مرحله «راستی‌آزمایی» فصل تازه «عصر جدید» امشب (سه‌شنبه) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت و جمعه ساعت ۲۰ قسمت اول از برنامه‌ای تحت عنوان «هشتگ عصر جدید» پخش می‌شود.

مجری و تهیه‌کننده «عصر جدید» در ادامه متنی که منتشر کرده آورده است: «یک قسمت هم مفصل ۲۸ اسفند ماه پخش می‌کنیم و تمام شب‌های ایام نوروز و تعطیلات، برنامه داریم، چون به اندازه کافی در بهمن ضبط کردیم و شروع کردیم هشتگ عصر جدید با یک گروه جمع و جور ۳۰ نفره ضبط و مونتاژ کردن.

باز اگر لازم باشه بدون تماشاگر مسابقه ضبط می‌کنیم ولی بخش عمده شرکت‌کننده‌های ما از شهرستان‌ تشریف میارن و این کار را سخت می‌کنه با اینکه تیم پزشکی داریم و همه چی تست میشه، اما در این ایام از هرچی سفر غیرضروری جلوگیری کنیم بهتره، عصر جدید بدون تماشاگر عین داربی پرسپولیس/استقلال بدون تماشاگره، تماشاگر ما باید رای بده به شرکت‌کننده انرژی بده و با داور چالش داره در قوانین فصل جدید اگر بخواهیم از نزدیک ۱۰۰۰ نفر تماشاگر تست پزشکی بگیریم خوشبینانه ۵ ساعت طول می‌کشه.»

در روزهای اخیر و به واسطه شیوع ویروس کرونا، تولید برنامه‌های استودیویی تلویزیون در حضور تماشاگر انبوه، مورد انتقاد قرار گرفته است که در این راستا برخی شبکه‌ها و برنامه‌ها اعلام کرده‌اند که ضبط خود را بدون تماشاگر ادامه می‌دهند. این مساله خصوصا برای برنامه‌های نوروزی که بخشی از جذابیت خود را مرهون حضور تماشاگر بوده‌اند، دردسرساز شده است.

احسان علیخانی هم از جمله برنامه‌سازانی بود که روز گذشته با اعلام توقف موقت ضبط برنامه عصر جدید، به ارائه‌ی توضیحاتی درباره بخش‌هایی پرداخته بود که پیش از شیوع ویروس کرونا با حضور تماشاگران ضبط شده است. او همچنین گفته بود بعد از شیوع این ویروس، قسمت‌هایی بدون حضور تماشاگر ضبط شد که البته مطلوب‌شان نبوده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.