چرا سام درخشانی مجری برنامه تلویزیونی شد؟

به گزارش کافه ستاره، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون قرار است اجرای مسابقه ایران را بر عهده داشته باشد، درباره این موضوع یاداشتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که در ادامه می خوانید.

«تصمیمی که قراره اولین تجربه مجری گری زندگی من رو رقم بزنه!
فک کنم تا اسم مجری‌گری بازیگر میاد، یه سوال تو ذهنتون نقش میبنده «واقعا چرا؟»
خب! داستان از این قراره که برنامه ای که پیشنهادش رو پذیرفتم یه مسابقه است،مسابقه ای که فقط در مورد عزیز ترین داشته هرکدوم از ماست «ایران» .
یه جایزه خیلی خوب هم براش در نظر گرفته شده و البته! توش خبری از هزینه برای شرکت کننده ها نیست!به هیچ شکلی!حتی یه ریال! سام درخشانی این رو تضمین میکنه!
ولی راستش انگیزه ‌اصلی تصمیمم این بود که این مسابقه همه چیزش فقط و فقط در مورد ایرانه!از فرهنگ و تمدنش گرفته ، تا تاریخ بی نظیر و جغرافیای پهناورش..و در کنار همه اینا یه مجاله، برای این که از نزدیک در کنارتون باشم و با هم به گپ و گفت بشینیم و رقابت و رفاقت کنیم و کلی چیز در مورد ایران یاد بگیریم.
جذاب تر از همه اینکه، این مسابقه گروهیه و فرمش یکی از جذابترین های دنیاست که میتونین با چهارتا از رفیقاتون یا اعضای خانواده و یا همکاراتون توش شرکت کنین…پس تنها نیستید.

من دوست دارم با سهم کوچیک خودم کاری کنم که یواش یواش ، حال دلامون در کنار هم خوب بشه و الان بیشتر از هر زمان دیگه ای به حمایتاتون و صد البته به کمکتون نیاز دارم، تا در کنار هم یه برنامه خوب و ملی بسازیم و با هم به استقبال عید بزرگ باستانیمون،«نوروز» بریم
حال دلاتون خوب،دوستتون دارم».

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.