ادای احترام اسکار به «برایانت»‌ و «داگلاس»

به گزارش کافه ستاره و به نقل از هالیوود ریپورتر، «کوبی برایانت» بسکتبالیست مشهور آمریکایی که دریافت یک جایزه اسکار برای بهترین انیمیشن کوتاه را در کارنامه داشت، چندی پیش طی حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست داد.

مراسم ادای احترام به «برایانت» با نمایش تصویر و نقل قولی از این اسطوره «ان بی ای» آغاز شد. همچنین «متیو ای چری» کارگردان و بازیکن سابق فوتبال آمریکایی که جایزه بهترین انیمیشن کوتاه این دوره از جوایز اسکار را برای انیمیشن «عشق مو» دریافت کرد،‌ حین سخنرانی جایزه خود را به «‌کوبی برایانت» تقدیم کرد.

«اسپایک لی» کارگردان مشهور آمریکایی نیز با کت و شلوار بنفشی که شماره پیراهن «‌برایانت» بر روی آن نقش بسته بود در فرش قرمز این مراسم به این بازیکن بسکتبال ادای احترام کرد.

دست‌ اندرکاران این مراسم ناچار شدند برای ادای احترام به «کرک داگلاس» بازیگر مشهور به «اسپارتاکوس هالیوود» تغییرات لحظه‌آخری در روند این بخش از مراسم ایجاد کنند.

«کرک داگلاس» سه دوره نامزدی اسکار و دریافت جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای اسکار در سال ۱۹۹۶را در کارنامه داشت.

با این حال نادیده گرفتن هنرمندانی همچون «لوک پری»، «سید هیگ» و «کامرون بویس» در مراسم ادای احترام اسکار، واکنش طرفداران این افراد در فضای مجازی را به دنبال داشت.

«‌لوک پری» که در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نیز بازی کرده بود، ماه مارس در سن ۵۲ سالگی درگذشت. «‌سید هیگ» نیز که به عنوان ستاره فیلم‌های ترسناک شناخته می‌شد ماه سپتامبر در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

«اورسن بین» هنرپیشه،‌ نویسنده و کمدین آمریکایی که روز جمعه در سن ۹۱ سالگی درگذشت نیز از جمله افرادی بود که در مراسم ادای احترام اسکار نادیده گرفته شد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.