فاجعه روی نیمکت تیم‌ملی!

به گزارش کافه ستاره،وقتی چند ساعت تا شروع دربی ۹۲ مانده بود، درست در ساعت‌هایی که همه طرفدارهای فوتبال در ایران یا روی سکوهای آزادی نشسته بودند، یا در محوطه استادیوم دنبال راهی برای ورود بودند و یا پای تلویزیون برای شروع مچ‌اندازی فرهاد و یحیی لحظه‌شماری می‌کردند؛ خبر انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم‌ملی روی خروجی سایت رسمی فدراسیون فوتبال رفت. انتخاب سرمربی حالا دیگر سابق صنعت نفت آبادان توسط سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد اما هنوز با گذشت چند روز از این اتفاق خیلی‌ها شک دارند که آیا واقعا فدراسیون فوتبال ایران، اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال انتخاب کرده؟ از روز انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی طعنه‌های زیادی به سمت فدراسیون رفت. خیلی‌ها از حرکت رونالدینیویی مسئولان فوتبال کشور گفتند. حرکتی که البته فقط در ظاهر شبیه رونالدینیو بود و در کیفیت از نظر خیلی‌ها هیچ شباهتی به آن ندارد. اتفاقا خیلی‌ها معتقدند این حرکت از نظر کیفیتی به هیچ وجه نمی‌تواند الگوگرفته از حرکت رونالدینیو باشد و دقیقا شبیه حرکات یک فوتبالیست ایرانی، فدراسیون سرمربی خودش را انتخاب کرده. هنوز یک هفته از انتخاب اسکوچیچ نگذشته و نکته عجیب و قابل‌توجه این است که هیچکس در فوتبال ایران انتخاب این سرمربی را گردن نمی‌گیرد!

در کوران نام‌نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون، فعلا حتی خبری از سرپرست فدراسیون فوتبال هم نیست و سخنگوی فدراسیون هم که این روزها به بهترین شکل ممکن یک‌سری جملات استفاده شده را دوباره مطرح می‌کند. عجیب‌ترین قسمت داستان انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم‌ملی تازه همینجا شروع می‌شود که فقط فدراسیون فوتبال سکوت را در دستور کار قرار نداده. همین چند ساعت پیش بود که حتی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور، از این گفت که فدراسیون با اختیار خودش اسکوچیچ را انتخاب کرده و هیچ نهاد دیگری در انتخاب این سرمربی کروات نقش نداشته. از داخل فدراسیون اما انگار هنوز هیچکس نمی‌خواهد انتخاب اسکوچیچ را گردن بگیرد و این موضوعی به شدت تامل‌برانگیز است.

اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال که علاقه‌ای به فاش شدن اسم‌شان ندارند، در مصاحبه با چند خبرنگار از این گفتند که اصلا در جریان انتخاب اسکوچیچ نبودند. اعضای کمیته‌فنی هم که طبق صحبت‌های قبلا شنیده شده، روی انتخاب مربی ایرانی اصرار داشتند، حالا اظهارنظری در خصوص انتخاب اسکو انجام نمی‌دهند. شاید اتفاقی که این روزها برای فوتبال ایران و تیم‌ملی رخ داده جدیدترین سورپرایز فدراسیون فوتبال برای هواداران فوتبال در ایران باشد. اینکه سرمربی تیم‌ملی یک کشور انتخاب شود اما هنوز کسی نمی‌داند انتخاب اصلی او در کدام ساختمان و در کدام اتاق انجام شده؟ این بدون شک برای فدراسیون فوتبال یا هر نهاد مسئول دیگری می‌تواند یک دستاورد جدید در سطح جهانی و یک “اولین شدن” دیگر باشد اما برای هوادارهای فوتبال، چیزی جز ناامیدی، سرخوردگی و هرروز بیشتر دل‌چرکین شدن نسبت به دیروز به همراه نخواهد داشت. این روزها ترس اصلی مردم ایران از است که به گردن نگرفتن انتخاب اسکوچیچ به این معنا باشد که فدراسیون یا هر نهاد دیگری که او را انتخاب کرده، از همین حالا اعتقاد دارد پروژه این سرمربی کروات شکست خورده است! همین حالا هیچکس در وزارت ورزش و فدراسیون مسئولیت انتخاب این مربی را قبول نمی کند حالا تصور کنید خدای ناکرده تیم ملی شکست بخورد؛ کسی هست که مسئولیت آن شکست را بپذیرد؟

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.