فریدون آسرایی: امیدوارم دربی پرگل شود

به گزارش کافه ستاره،مهمان ویژه دومین دوره مسابقات فوتسال جام تاپ کسی نبود به جز فریدون آسرایی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ که حضورش در این بازیها  بهانه گفتگوی کوتاهمان شد که ماحصل آن تقدیم می شود:

* فوتبال  برای من صرفا یک سرگرمی نیست که فقط از تماشای آن لذت ببرم بلکه هنوز هم مثل کودکی نوپا عاشقانه دنبال توپ می دوم  تکل بسته و حتی گل میزنم و از این که می توانم بازی کنم احساس خوبی دارم.

* موسیقی شاید دلمشغولی شغلی من باشد اما ورزش و بویژه فوتبال دغدغه قلبی من است. سالها پیش و در اوج جوانی شاید می توانستم فوتبالیست شوم، شرایط فیزیکی و فنی مناسب و ایده آلی هم داشتم اما هیچوقت به حرفه ای شدن فکر نکردم . حتی  دنبال اینکه خواننده حرفه ای باشم هم نبودم بیشتر دوست داشتم مهندس باشم و به خاطرش  سال‌های زیادی را خارج از کشور به تحصیل پرداختم اما سرنوشت اینگونه رقم خورد که امروز با مدرک مهندسی کشاورزی و عشق به فوتبال ، خواننده شوم!

* فوتبال را این روزها کنار بر و بچه های خوب تیم قلم ورزش به صورت منظم و هفتگی دنبال می کنم حتی در مسابقات هم حضور دارم  که آخرین نمونه آن بازیهای جام بانک پارسیان است که در بازی اول به پیروزی دست یافتیم شاید باورتان نشود اما بیش از ده سال است که با قلم ورزشی ها در زمین حیدرنیا و باشگاه پیام تمرین می کنیم. فضای این تیم را دوست دارم و علیرغم وجود تیم های مختلف هنرمندان ، ترجیح می دهم همچنان با خبرنگاران ادامه دهم.

* طرفدار تیم‌های پایتخت  هستم و هر کدام‌که بهتر بازی کند را تشویق می‌کنم تیم  ملی بخصوص تیم کیروش را دوست داشتم. کیروش مربی بزرگی بود که آدمهای  کوچک مجال موفقیت را از او گرفتند  در دنیای فوتبال علاقمند به تیم رئال مادرید هستم این تیم دوباره با زیدان به اوج برگشته و یقین دارم بهتر از این هم خواهد شد.رئال مادرید یک الگوی کامل برای همه باشگاه ها در دنیای حرفه ای ست.

* دربی‌های ما اگرچه پنجاه سال سابقه دارند ولی همیشه تحت تاثیر مسائل مدیریتی و غیر ورزشی بوده است. تاکنون خیلی کمتر پیش آمده که هواداران دو تیم جدای از نتیجه و برد و باخت٬  تیم مورد علاقه شان رضایت کاملی از مسابقات رو در رو داشته باشند اما در فوتبال روز دنیا دهها مورد سراغ داریم که تیم ها بدون توجه به حساسیت بازی گل های زیادی به ثمر رسانده اند اما در ایران مربیان میآیند تا بازنده نباشند چون کسی که دربی را ببازد محکوم به نابودی ست.

* امیدوارم این بازی پر‌گل و تماشاگر پسند باشد . هر دو تیم شرایط خوبی دارند جوانی و تجربه مقابل هم قرار گرفته اند مجیدی در ولی آف آسیا نتایج خوبی گرفت اما شاید استقلال لقمه بزرگ برای او که در آغاز راه قرار دارد باشد. دربی ها را معمولا با تجربه ها برده اند اما خط حمله پر قدرت آیی ها شاید بر تجربه رقیب بچربد دز نهایت آرزو می کنم این مسابقه با رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی و فرهنگی برگزار شده  و با توجه به شرایط امنیتی که میزبانی زا از باشگاههای ما گرفته است از تماشاگران دو تیم می خواهم بهانه ای دست تصمیم گیران فوتبال آسیا ندهند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.