“کتونی زرنگی” کیفیت پخش نداشت!

به گزارش کافه ستاره،مرتضی میرباقری معاون سیما در خصوص توقف پخش سریال «کتونی زرنگی» در جمع خبرنگاران، گفت: این سریال توسط سیما فیلم مورد بررسی قرار گرفت؛ به دلیل برخی از ایرادات محتوایی که در سریال وجود داشت، تصمیم گرفته شد صلاح نیست در این ایام روی آنتن برود.

وی افزود: در کنار آن حواشی برای کارگردان به وجود آمد که نشان داد او حرف‌های سخیف و نامربوطی زده است؛ این رفتار از کارگردانی که می‌خواهد کار انقلابی و در تراز مردم ایران بسازد، قابل قبول نبود. البته این کارگردان (علی ملاقی پور) نسبت به اظهارنظرهای خود عذرخواهی کرده است و این موضوع در حال بررسی است. اما ما به این نتیجه رسیدیم که سریال «کتونی زرنگی» از لحاظ کیفی صلاحیت پخش ندارد و بعد از اینکه اظهارات کارگردان پیرامون برخی مسائل کشور و ارزش‌ها مکشوف شد، بر دلیل ما برای توقف پخش «کتونی زرنگی» افزود.

او درباره اینکه چرا قبل از تولید سریال‌ها نظارتی وجود ندارد، عنوان کرد: ما در کل نظارت لازم را داریم؛ اما یک ایراد فرآیندی هم نسبت به نظارت بر تولید این سریال خاص وجود داشت. سریال کتونی زرنگی از تولیداتی بود که در مسیر تولیدات سریال سازی سیمافیلم قرار نگرفت؛ شبکه سه یک مسیر ویژه را برای این کار طراحی کرده بود (خانه تولیدات جوان) و از این طریق کار را جلو برد. به زودی اصلاحاتی در این زمینه انجام می‌شود که این خطا‌ها هم به صفر برسد.

معاون سیما در خصوص نظارت سازمان رسانه ملی نسبت به فیلم‌نامه‌های سیما فیلم هم توضیح داد: شورایی وجود دارد که فیلم‌نامه‌ها در آن بررسی می‌شوند. سریال سازی در رسانه ملی اکثراً از شبکه‌ها اعلام می‌شود و سیمافیلم به صورت ثانویه بررسی را انجام می‌دهد. به این گونه که در وهله اول گروه فیلم و سریال شبکه و شورای فیلم و سریال شبکه فیلمنامه را را بررسی می‌کند و بعد به سیمافیلم ارسال می‌شود تا آن‌ها اعلام کنند که این فیلم نامه کار شود یا خیر.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.