رمز گشایی از ماجرای بانوانی که در هتل با کالدرون دیدار کردند

به گزارش کافه ستاره، یک رسانه ورزشی در روز های گذشته مدعی شد که چند خانم به هتل محل اقامت کالدرون (سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس) رفتند و با او دیدار داشتند که این مسئله سبب شد تا برخی شایعات از روابط غیر اخلاقی این مربی خبر دهند اما یکی از نزدیکان گابریل کالدرون آرژانتینی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شایعه فساد اخلاقی این مربی بیان کرد: یک بار همسر سابق این مربی و یک بار نیز وکیل او به تهران آمدند و صحبت‌هایی درباره این که دختران اسپانیایی برای ملاقات با او به تهران آمدند و دیگر موارد کذب است.

او در خصوص اینکه هزینه بلیت این افراد را باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده افزود: من نمی‌دانم چه کسانی این مطالب را با چه اهدافی منتشر کرده اند، اما چنین چیزی صحت ندارد و شایعه است. کالدرون هزینه CIP و تشریفات فرودگاه را خودش پرداخت می‌کرد و باشگاه هزینه‌ای پرداخت نکرده است.

این فرد خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم برخی افراد دنبال چه چیزی هستند و حتی بحث دستیاران هم مطرح کردند که باید بگویم یک بار پدر و باجناق مربی بدنساز به تهران آمدند و یک بار نیز خواهر و دوست خواهر خواکین به تهران آمد. کادرفنی پرسپولیس چند بلیت رفت و برگشت را در قرارداد خود داشتند و به جز یک یا ۲ ماه اول، دیگر مبالغ بلیت CIP و تشریفات را خودشان دادند.

وی در پایان گفت: مربی در این سطح نمی‌آید این کار‌ها را انجام دهد و خودش را سبک کند. چنین موضوعی صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.