آخرین وضعیت سلامتی استاد محمدرضا شجریان پس از عمل جراحی

به گزارش کافه ستاره،چند روزی است که رسانه‌ها خبری مبنی بر بستری شدن محمدرضا شجریان در بیمارستان را منتشر کرده اند. البته خیلی زود اعلام شد که وضعیت جسمانی وی مساعد است و این استاد آواز موسیقی سنتی کشورمان مشکل خاصی ندارد. حال مدیرعامل بیمارستانی که شجریان در آن بستری است، از آخرین وضعیت وی گفته است.

حیدری در نامه‌ای خطاب به اصحاب رسانه نوشت:

«با سلام؛ احتراماً با توجه به بستری استاد موسیقی ایران جناب آقای شجریان در بیمارستان جم ارائه توضیحاتی در این زمینه الزامی است:

ایشان چندین مرتبه در طول سال‌های اخیر جهت بررسی و چکاپ و درمان بیماری به این بیمارستان مراجعه نموده اند و پس از انجام اقدامات تشخیصی و درمانی مرخص شده اند. با توجه به درخواست شخصی ایشان و نظر خانواده محترم شجریان همواره بدون اطلاع رسانی عمومی در بیمارستان پذیرای ایشان بوده ایم. در این نوبت به دلیل تشخیص پزشکان معالج ایشان جهت انجام اقدام درمانی نیاز به جراحی سطحی عروقی بوده که به لطف خداوند با موفقیت انجام پذیرفته و ان شاءالله امروز یا فردا با نظر پزشکان معالج مرخص خواهند شد.

بنابراین با توجه به محدودیت به وجود آمده که در راستای درخواست خانواده و پزشکان معالج ایشان بوده است، سرویس دهی به اصحاب رسانه و علاقه مندان ایشان عملاً امکان پذیر نبود؛ ولی با توجه به احترام اصحاب رسانه و اذهان عمومی این امکان وجود دارد که با هماهنگی با واحد روابط عمومی بیمارستان و رئیس تیم پزشکی ایشان آقای دکتر حسن عباسی طبق سنوات گذشته جویای احوال ایشان باشید.»

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

صدور قرار جلب به دادرسی برای «تتلو»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.