رامین راستاد: نمی‌توانم قبول کنم که همیشه نقش منفی بازی می‌کنم

به گزارش کافه ستاره،رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه چرا بیشتر با نقش‌های منفی به ذهن مخاطب می‌آید، گفت: من در کنار نقش منفی، نقش‌های کمدی و طنز هم بازی کرده ام؛ اما تأثیرگذاری و ماندگاری نقش‌های منفی در ذهن مخاطب بیشتر است. مثلاً اگر «شاپور» و «تراب» را از قصه «وارش» حذف کنیم، قصه را چه کسی پیش می‌برد؟! همیشه ضد قهرمان اثری می‌گذارد و قهرمان واکنش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بنابراین تأثیر این نقش‌ها بر مخاطب ماندگار‌تر است. مردم همیشه من را با «زیر تیغ» می‌شناسند. البته آثاری هم که من نقش منفی آنها را بازی کردم، سریال‌های تأثیرگذار و خوبی از نظر قصه و کارگردانی بودند.

بازیگر «معمای شاه» اظهار کرد: امسال در سریال «وارش» نقش منفی داشتم؛ اما در سریال «افسانه هزارپایان» طنز تاریخی را بازی کردم. نمی‌توانم قبول کنم که همیشه نقش منفی بازی می‌کنم. نقش‌های منفی من ابعاد انسانی فراوانی داشته که برای مخاطب بیشتر ماندگار شده است؛ مثل سریال مثل «زیر تیغ»، «هیچ کس»، «جراحت»، «وارش». هیچ وقت مخاطب واکنش بدی به من نداشته و این نشان می‌دهد که من را در آن نقش باور کرده است.

وی درباره نقش «شاپور» در سریال وارش  بیان کرد: روزی که فیلمنامه آن را خواندم، نقش موسی که رحیم نوروزی بازی می‌کرد را دوست داشتم. گفتم‌ ای کاش من این نقش را بازی کنم؛ اما وقتی خروجی را دیدم، خوشحال شدم که شاپور را بازی کردم.

راستاد درباره فعالیت در سینما و مافیا هم عنوان کرد: من اکنون فیلم «مشت آخر در وقت اضافه» به کارگردانی فخیم زاده را اکران دارم؛ اما متأسفانه فقط در ۳۰ سینما اکران می شود. پیشنهاد به من در سینما کمتر از تلویزیون است. از طرفی تولیدات سینما ما هم زیاد نیست. من درباره مافیا چیزی نمی‌دانم؛ اینکه یک آدم تاثیرگذار تعدادی بازیگر مورد علاقه خود را برای یک کار انتخاب می‌کند را نمی توان گفت مافیا؛ چراکه اگر من هم تصمیم گیرنده باشم، بازیگران مورد علاقه خودم را برای کار خود انتخاب می کنم. چون مردم این بازیگران را دوست دارند. از باند بازی در سینما هم چیزی نمی‌دانم؛ نه در باندی هستم و نه با باندی در ارتباط بوده ام.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.