فروش شگفت‌انگیز کالایی به‌نام مهران مدیری

به گزارش کافه ستاره،انگار واقعا محبوبیت مهران مدیری تمام‌نشدنی است. او که به‌خصوص در سال‌های اخیر انتقادات رسانه‌ای زیادی را تحمل کرده اما این باعث نشده که محبوبیتش را از دست بدهد و حتی وقتی که فیلم متوسطی چون ساعت ۵ عصر ساخته یا قصد خوانندگی کرده، مخاطبان و هوادارانش او را تنها نگذاشته‌اند.
جلوه جدی محبوبیت مهران مدیری را در یکی دوماه اخیر چندبار دیده‌ایم: یک زمانی درحالی‌ که تقریبا همگان معترفند که سریال هیولا رد و نشانی از روزهای اوج مهران مدیری ندارد، اما باز هم پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌شود؛ و دیگری هم در همین دو روز اخیر به‌ وقوع پیوسته و شاهد هستیم که هنوز مشخص نیست در کنسرت پیش‌رو چه قطعاتی را خواهد خواند (و قطعات خودش هم به شماری نرسیده‌اند که بتواند یک کنسرت دوساعته را پر کند) اما هوادارانش او را رها نکرده‌اند و در کمتر از ٢۴ساعت تمام بلیت‌های کنسرتش به فروش رفته و به اصطلاح سولداوت شده است.
مهران مدیری که کنسرت موسیقی جدیدش را روز دوشنبه بیست‌وهشتم مرداد در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران با همکاری سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی برگزار خواهد کرد، درشرایطی‌ که در روز اول بلیت‌فروشی با مشکلات فنی سامانه فروش بلیت مواجه شده بود، اما بعد از بازشدن این سامانه در کمتر از ۲۴ساعت بلیت‌هایش به فروش رسید تا این کمدین- مجری- کارگردان- برنامه‌ساز- خواننده محبوب در این عرصه هم رکوردشکنی‌هایش را ادامه داده باشد.
گفتنی است در روزهای اخیر متنی با هشتگ مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده که با محبوبیتی عظیم در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و شاید بتواند دلیل اقبال عجیبی را که در فضای جامعه نسبت به مهران مدیری وجود دارد، توضیح دهد: «قبلا به حرفای کمدین‌ها می‌خندیدیم و به سیاستمدارها گوش می‌دادیم. الان خیلی وقته به سیاستمدار‌ها می‌خندیم و به کمدین‌ها گوش می‌کنیم». همین!

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

صدور قرار جلب به دادرسی برای «تتلو»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.