همایون ارشادی: پرسپولیس بدون مربی هم مدعی قهرمانی است!

به گزارش کافه ستاره،همایون ارشادی به شدت فوتبالی است و تقریباً هیچ‌کدام از بازی‌های تیم محبوبش را از دست نمی‌دهد. ارشادی برخلاف بسیاری از استقلالی‌ها معتقد است قهرمانی پرسپولیس به حق بوده و شاگردان برانکو شایستگی قهرمانی را داشتند. با این بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص مسائل مختلف این روز‌های تیم مورد علاقه‌اش استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
*آقای ارشادی، وضعیت این روز‌های استقلال را چطور می‌بینید؟
فعلاً نمی‌شود چیزی گفت. به نظرم یک مربی هر قدر خوب باشد، اگر امکانات مناسب نداشته باشد، نمی‌تواند موفق شود. من فکر می‌کنم باشگاه‌های ایرانی آمادگی استفاده کامل از یک مربی بزرگ را ندارند. در مورد استراماچونی هم باید بگویم درست است که سرمربی تیم بزرگی مثل اینتر بوده، ولی معلوم نیست بتواند در لیگ ایران موفق شود، چون موفقیت در فوتبال ما به عوامل زیادی بستگی دارد.
*در فصل نقل و انتقالات هستیم. به نظر شما استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن جدید دارد؟
استقلال فصل گذشته هم مشکل کمبود بازیکن نداشته، در این فصل هم به همین شکل است. بزرگ‌ترین مشکل استقلال در فصول گذشته نداشتن اتحاد لازم بود که به این تیم خیلی ضربه زد.
*به طور کلی عملکرد شفر را در استقلال چطور دیدید؟
اول باید بگویم اخراج شفر در فاصله چند بازی به پایان فصل و با آن وضعیت بد، بسیار غیرانسانی و ناجوانمردانه بود. من به عنوان یک هوادار قدیمی استقلال خیلی از این موضوع ناراحت شدم. نمی‌دانم پشت پرده چه خبر است و چرا این اتفاقات افتاد، ولی کار بسیار بدی بود. من عاشق فرهاد مجیدی هستم، ولی به نظرم نباید فرهاد را به عنوان سرمربی موقت انتخاب می‌کردند. اگر اصرار به این کار داشتند، باید صبر می‌کردند برای فصل جدید فرهاد سرمربی می‌شد.
*به نظر شما فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای استقلال بود؟
در حال حاضر خیر. از نظر تجربی فرهاد نیاز به کسب تجربه در تیم‌های کوچک دارد. اتفاقاً کار خوبی کرد که سرمربی تیم امید شد. حالا با به دست آوردن تجربه کافی در آینده می‌تواند سرمربی استقلال شود. من مطمئنم این اتفاق در آینده نزدیک می‌افتد.
*خیلی‌ها معتقدند استقلال بعد از شکست در شهرآورد، قهرمانی را از دست داد.
من این حرف را قبول ندارم. استقلال اگر از اول فصل با قدرت لیگ را شروع می‌کرد و بازی‌هایش را می‌برد، نیازی به امتیازات شهرآورد نداشت و می‌توانست قهرمان شود. حتی بعد از آن باخت هم استقلال چند بار شانس رسیدن به صدر جدول را داشت که خودش از دست داد.
*عده زیادی از هواداران استقلال می‌گفتند قهرمانی پرسپولیس مهندسی شده بود و این تیم مستحق قهرمانی نبود.
به نظرم پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. تیمی که از ابتدای فصل در صدر جدول بود آن هم با پنجره بسته، به طور حتم مستحق کسب جام بود. باید واقعیت را قبول کرد که پرسپولیس در این مدت اخیر بسیار عالی کار کرده است. من فکر می‌کنم باید تعصبات خشک را کنار بگذاریم و با واقعیت روبه‌رو شویم. ما خودمان خراب کردیم که پرسپولیس توانست قهرمان شود.
*رحمتی هم از استقلال جدا شد.
به نظرم تصمیم درستی گرفت، یا تصمیم درستی گرفتند و رحمتی را کنار گذاشتند. من پشت پرده‌ها را نمی‌دانم، ولی جدایی رحمتی هم به نفع خودش است و هم استقلال.
*به نظر شما در فصل آینده چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟
استقلال، پرسپولیس و سپاهان. البته کنار این‌ها تراکتور هم شانس دارد.
*پرسپولیس با رفتن برانکو هم مدعی است؟
صددرصد. پرسپولیس بدون مربی هم مدعی قهرمانی است، چون هواداران زیادی دارد و البته بازیکنان باکیفیتی در این تیم بازی می‌کنند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.