خانواده‌درمانیِ لیونل مسی!

به گزارش کافه ستاره، لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید بچه‌هایش به او یادآوری کردند که در زندگی چیزهای مهمتری از فوتبال هم هست.

لیونل مسی و همسرش که سه پسر به نام‌های تیاگو، متئو و چیرو دارند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» آرژانتین گفت: شکست‌ها البته که لطمه می‌زنند اما من طوری دیگر با آنها کنار می‌آیم. وقتی تیاگو در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد، متوجه شدم که اولویت‌ها متفاوت است و تنها نتایج مسابقات اولویت نیست.

وی افزود: شکست لطمه زیادی به من می‌زند اما وقتی به خانه می‌روم و فرزندان و همسرم را که می‌بینم، شکست را فراموش می‌کنم. پیش از آن وقتی شکست می‌خوردیم وقتی به خانه برمی‌گشتم از خانه خارج نمی‌شدم. نه تلویزیون تماشا می‌کردم و نه چیزی می‌خوردم. حالا وظیفه دارم که با فرزندانم سر میز غذا بنشینم. هنوز هم از شکست لطمه می‌بینم اما به نوعی دیگر آن را مدیریت می‌کنم.

مسی که در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گلی که در پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا مقابل لیورپول به ثمر رساند، این تیم را در یک قدمی صعود به فینال قرار دارد اما در نهایت با بازگشت دراماتیک لیورپول از رسیدن به دیدار پایانی این رقابت‌ها بازماند، تصریح کرد: زندگی همین است. شما ممکن است دچار لغزش شوید اما بازمی‌گردید و برای رویاهای‌تان می‌جنگید. می‌ایستد و می‌جنگید و این پیامی برای کودکانی است که دوست دارند بازی مرا ببینند.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا ادامه داد: می‌خواهم دوران حرفه‌ای‌ام را با کسب عنوانی با تیم ملی آرژانتین به پایان ببرم و سعی‌ام را تا جای ممکن خواهم کرد. نمی‌خواهم میدان را برای کسانی که مرا نمی‌خواهند و یا نظرات بدی در مورد من می‌دهند، خالی کنم. نمی‌خواهم چنین حسی داشته باشم که نشد و گذاشتم فرصت‌ها از دست بروند.

مسی که در چند سال اخیر با تیم ملی آرژانتین دو بار پیاپی در مسابقات کوپا آمه‌ریکا و یک بار در مسابقات جام جهانی به نایب قهرمانی بسنده کرده، تصریح کرد: نمی‌دانم که آیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهم داشت یا خیر. خدا تصمیم خواهد گرفت که آیا این فرصت را به من بدهد یا خیر. در حال حاضر حس فوق‌العاده‌ای دارم و به لحاظ فیزیکی وضعیت خیلی خوبی دارم، اما حالا در مرز ۳۲ سالگی هستم و نمی‌دانم اوضاع تا آن موقع چطور پیش خواهد رفت. اتفاقاتی زیادی در آینده می‌تواند بیفتد و امیدوارم که مصدومیت جدی نداشته باشم.

وی همچنین در خصوص همبازی پیشین خود و هم‌تیمی اروگوئه‌ای‌اش که پیش از جدایی نیمار از بارسلونا در سال ۲۰۱۷ به مدت سه فصل یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های فوتبال جهان را شکل داد بودند، گفت: من گروهی در پیام‌رسان «واتس اَپ» دارم که سوارس، نیمار و من در آن هستیم. نیمار یک پدیده است و بله ما هنوز هم با یکدیگر صحبت می‌کنیم. اسم گروه‌مان هم چیزی مربوط به آمریکای جنوبی است، با نام «سه اهل آمریکای جنوبی».

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.