دستمزد سلبریتی ها برای حضور در برنامه های تلویزیونی

به گزارش کافه ستاره، بیشتر برنامه ها و مسابقه های تلویزیونی برای بالا بردن میزان جذابیتشان نزد مخاطبان،ازبازیگران و ورزشکاران و به عبارتی سلبریتی ها دعوت می کنند.پیش ازاینکه مهمان روی صندلی برنامه برود،یک سری توافق های مالی  صورت گرفته است.چون هیچ مهمانی حاضر نیست بدون دریافت دستمزد،یک ربع تا نیم ساعت از وقتش رابرای حضور در یک برنامه صرف کند.

دستمزد سه تا بیست میلیون تومانی

طبق جدید ترین اخباری که به دستمان رسیده است حسام منظور که هنوز یک سال از بازی اش در سریال “بانوی عمارت” و معرفی او به مخاطبان تلویزیونی نمی گذرد برای حضور در یک برنامه تلویزیونی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان دستمزد می گیرد. داریوش ارجمند، کامبیزدیرباز و پوریا پورسرخ هر کدام ۲۰ میلیون تومان دستمزد می گیرند.لاله اسکندری برای حضور در یک برنامه ۱۰ میلیون تومان دستمزد گرفته است.مهران رجبیو مریم امیر جلالی با دریافت ۵ میلیون دستمزد مهمان برنامه ها می شوند.

دستمزد فوتبالی ها در شوتبال

ماجرای حضور مهمان ها در مسابقه های تلویزیونی یک مقدار فرق می کند و رقم دستمزد ها هم متفاوت است.بیاید به صورت موردی دستمزد برخی فوتبالیست ها در مسابقه “شوتبال” شبکه نسیم را بررسی کنیم.طبق آماری که به دستمان رسیده است بشار رسن بازیکن پرسپولیس،طارق همام بازیکن استقلال،علی علیپور بازیکن پرسپولیس،گادوین منشا بازیکن استقلال هر کدام برای حضور در این مسابقه ۱۰ میلیون تومان دستمزد گرفته اند.این رقم برای همه مهمان ها ثابت نیست و برخی دستمزد بیشتری را می خواهند. مثلا علیرضا بیرانوند برای شرکت در مسابقه شوتبال دستمزد ۵۰ میلیون تومانی درخواست کرده واز آنجایی که برنامه توانایی پرداخت آن را نداشته به این برنامه نیامده است.البته رقم دستمزد بیرانوند برای حضور در برنامه تلویزیونی و نه مسابقه متفاوت است و با رقم ۳۰ میلیون تومان هم حاضر است در برنامه ای شرکت کند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.