برنده شدن در شرط‌بندی با عکس‌های دخترخاله

به گزارش کافه ستاره،«با دوستانم شرط‌بندی کردم که می‌توانم در اینستاگرام پیجی بسازم با فالوئرهای بالا؛ ‌به همین دلیل برای جذب فالوئر مجبور شدم عکس‌های دخترخاله‌ام را در پیج منتشر کنم.»
این ادعای عجیب متهمی است که به اتهام انتشار تصاویر دخترخاله‌اش در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان همدان بازداشت شده است.
به‌گزارش همشهری، راز این ماجرا چند وقت پیش با شکایت دختری جوان در پلیس فتای همدان شروع شد. او در شکایت خود به مأموران گفت فردی در فضای مجازی اینستاگرام صفحه‌ای ساخته و تصاویر شخصی‌اش را در آن منتشر کرده است. دختر جوان اصلا تصور نمی‌کرد که پشت این ماجرا پسرخاله‌اش باشد و مدعی بود که این نقشه‌ها زیر سر ۲نفر از دوستانش است که با او خصومت دارند و برای انتقام دست به چنین کاری زده‌اند. درحالی‌که تحقیقات در این‌باره آغاز شده بود، دختر جوان مجددا راهی پلیس فتای همدان شد و گفت: انتشار تصاویر شخصی‌ام کار دوستانم نیست چراکه به‌تازگی در آن صفحه عکس و تصاویری گذاشته شده که دوستانم آن عکس‌ها را نداشتند.
سرانجام کارشناسان پلیس فتای استان همدان موفق به شناسایی متهم شدند و او را بازداشت کردند. او کسی جز پسرخاله شاکی نبود که می‌گفت در جریان یک شرط‌بندی با دوستانش اقدام به انتشار تصاویر دخترخاله‌اش در اینستاگرام کرده است. وی گفت: چند وقت پیش با دوستانم شرط‌بندی کردم و گفتم می‌توانم در اینستاگرام صفحه‌ای بسازم با فالوئرهای بالا. می‌خواستم هرطور شده برنده این شرط‌بندی باشم به همین دلیل ناچار شدم تصاویر و عکس‌های دخترخاله‌ام را در صفحه قرار دهم برای جذب فالوئر ولی فکرش را نمی‌کردم که دخترخاله‌ام شکایت کند و دستم رو شود.
به‌گفته سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان، ‌متهم برای تحقیقات بیشتر به قاضی معرفی شد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ماجرای سندزدن خانه ۵میلیاردی به نام یک سگ

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «زن و شوهری که فرزندی نداشتند با حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.