مارال فرجاد و کامران تفتی بازیگر «زنبور کارگر» شدند

به گزارش کافه ستاره،افشین صادقی کارگردان و تهیه کننده «زنبور کارگر» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی در گفتگو با صبا عنوان کرد: به دلیل ویژوال افکت سنگین این فیلم و تعداد بالای لوکشین های اصلی آن که ۳۴ لوکیشن است، زمان فیلمبرداری آن که قرار بود ۱۵ اردیبهشت ماه باشد به اول خرداد ماه موکول شد و قرار است فیلم در کویر ابوزیدآباد کاشان جلوی دوربین برود.

وی با اشاره به اینکه «زنبور کارگر» پروژه عظیمی به قلم سعید نعمت اله است، بیان کرد: بزرگترین سازه ای که تاکنون وارد استودیوهای ایران شده هواپیما بوده است ولی ما می خواهیم ۲ سازه بزرگ تر وارد استودیو کنیم.

صادقی در پایان به اضافه شدن بازیگران جدید به فیلمش اشاره کرد و گفت: به تازگی مارال فرجاد و کامران تفتی به پروژه «زنبور کارگر» اضافه شده اند.

«زنبور کارگر» فیلمی به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی است.

پیش از این بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، علیرضا آرا و پگاه آهنگرانی به فیلم سینمایی «زنبور کارگر» پیوسته بودند.

مهرداد سلیمی (صنایع غذایی انجمن)، امیرحسن امامی و افشین صادقی سرمایه گذاران این فیلم سینمایی هستند.

روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری این پروژه است و از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به طراح صحنه: محمدرضا میراز محمدی ،طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: کامران خلج، مشاور تهیه: غلامرضا گمرکی، تدوین: خشایار موحدیان و صدابردار: محمد مختاری اشاره کرد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.