دستمزد ۷ میلیاردی،راز غیبت نویدمحمدزاده در جشنواره فجر ۹۸

به گزارش کافه ستاره،نوید محمدزاده برای آن که طی امسال در هیچ اثری حضور نداشته باشد، هفت میلیارد تومان دستمزد خواهد گرفت.

در ایام برگزاری جشنواره سال گذشته فجر، نوید محمدزاده در حرکتی ظاهراً اعتراضی که احتمالاً برای تأثیرگذاری در نتیجه داوری‌ها و دریافت سیمرغ انجام می‌شد، مدعی شد به دلیل درست دیده نشدن نقش‌آفرینی‌هایش سال آینده (سال ۹۸) در هیچ فیلمی حضور نخواهد داشت اما کانال تلگرامی هفت‌راه ادعا کرده است که حضور نداشتن محمدزاده در جشنواره امسال فجر به دلیل قراردادی است که با سرمایه‌گذار سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی بسته است و او با علم به حضور نداشتن اش در جشنواره بعدی با لحنی اعتراضی مدعی شده بود دیگر در فیلمی حضور نخواهد یافت.

بر این اساس نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را با شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» که سرمایه‌گذار سریال شبکه خانگی «قورباغه» است، امضا کرده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست، حق بازی در هیچ فیلم و تئاتری را نخواهد داشت  تا پس از یک سال غیبت او، توزیع این سریال با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه شود. بنابراین فیلم «سرخپوست» تا زمان پخش سریال «قورباغه» آخرین اثری خواهد بود که از محمدزاده به نمایش عمومی درخواهد آمد.

بر اساس این قرارداد، نوید محمدزاده برای هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان، یعنی برای یک سال هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. بنابراین این بازیگر شاید اولین چهره‌ای باشد که برای «بازی نکردن» ماهیانه ۶۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد کرد. باید دید با این ولخرجی‌ها، سریال «قورباغه» از پول سالم برای ساخت بهره می‌برد یا خیر.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.