محمدحسین میثاقی سکوتش را درباره حواشی اخیر شکست/ من فقط می‌گویم چشم!

به گزارش کافه ستاره، با اینکه حدود یک ماه از پخش برنامه فوتبال برتر در شنبه‌شب‌ها می‌گذرد اما حواشی پیرامون محمدحسین میثاقی مجری این برنامه پایان نپذیرفته است. هواداران عادل فردوسی‌پور هنوز از میثاقی دلخوری‌هایی دارند و در فضای مجازی علیه او مطالبی بیان می‌شود.
این در حالی است که برنامه فوتبال برتر نیز تقریبا جا افتاده و محتوای نسبتا خوبی دارد. با این حال طرفداران برنامه نود معتقد هستند که میثاقی نباید اجرای شبانه برنامه فوتبال برتر که به بررسی بازی‌های لیگ می‌پرداخت را بر عهده می‌گرفت و این کارش خیانت به فردوسی‌پور است. در این شرایط میثاقی که تا کنون واکنشی به مسائل مجازی نشان نداده بود، سکوت خود را شکست و در یک گفت‌وگوی ویدیویی حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.
او در این خصوص گفته است: «تنها چیزی که ما به آن اهمیت نمی‌دهیم، بازخوردهای هدفمندی است که این روزها انجام می‌شود و در آنها هم غرض وجود دارد. ما هم این واکنش‌ها را از یک گوش می‌گیریم و از گوش دیگر در
می‌کنیم».
او درباره آینده برنامه فوتبال برتر گفت: «ما نمی‌توانیم درباره یک ساعت آینده برنامه‌ریزی کنیم چه برسد به فصل آینده. شاید برای فصل بعد یک برنامه برای کرلینگ یا بولینگ تهیه کردیم. اگر نمی‌دانید کرلینگ چیست، درباره‌اش برایتان توضیح بدهم!»
مجری برنامه فوتبال برتر درباره تاثیرگذاری‌اش روی فوتبال ایران گفت: «من روی پسرم تاثیر بگذارم هنر کردم، چه کاره هستم که روی فوتبال تاثیر بذارم؟ من تلاش کنم پسرم دو پا باشد و با چپ و راست شوت بزند، رسالتم را به فوتبال ادا کردم. من یک مجری ساده‌ام و به ما می‌گویند اعلام کن فلان آیتم قرار است پخش شود و ما هم می‌گوییم چشم.»

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

رتبه لو رفته گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در کنکور

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در این گزارش رتبه جالب کنکور محمدرضا گلزار، شهاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.